Star Wars Sverige

• Home
  • Forum
  • IRC
  • Login
  • Register
  • Login >Inloggning för Medlemmar.
  • Register >Registrera ett Konto.
  • Star Wars Sverige »
  • Guild Hall »
  • The Sith Empire »
  • Shadows OF Sweden
« previous next »
  • Print
Pages: 1 2 [3]   Go Down

Author Topic: Shadows OF Sweden  (Read 3253 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ater

• Apprentice
  • *
    • View Profile
Re: Shadows OF Sweden
« Reply #30 on: Friday 23. December 2011 - 16:10 »
Låter som ett sunt och vettigt upplägg.

Offline EnoxNix

• Padawan
  • *
    • View Profile
  • Klass: Sith Inquisitor
  • Advanced: Sorc
  • Guild: Shadows of Sweden
  • Server: Hex droid
« Reply #31 on: Saturday 18. February 2012 - 14:43 »
Tycker vi med.

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
  • Klass: Bounty Hunter
  • Advanced: Mercenary
  • Guild: Shadows OF Sweden
  • Server: NA
« Reply #32 on: Thursday 01. March 2012 - 10:04 »
Ja vi i sOFs har tänkt sända från Austin TX då vi är där och jag Siffer från LördagsGodis är väl han som skall försöka göra en insats. Som det ser ut idag kommer ni kunna hitta sOFs videoblogg på www.shadowsofsweden.se och första sändning bör vara uppe söndagen den 4 mars.
Denna information kan komma att ändras och jag skall försöka uppdatera er så gott jag kan så håll ögonen öppna om ni vill hänga med när vi "dra väster ut" likt 1994 och gräver guld i USA.  :)

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
« Reply #33 on: Friday 09. March 2012 - 10:07 »
Då var man hemma igen efter Guild summit har varit skoj och mycket information har man fått också hoppas ni följt min blogg på youtube där jag gick igenom mycket av det vi varit med om på guild summit.

Ni finner ju den här annars:
http://www.youtube.com/user/Siffer1980

Såg även att Torwars.com hade med mig här:

Aloin

• Guest
Shadows OF Sweden
« Reply #34 on: Sunday 18. March 2012 - 13:47 »
Ser att Siffer's lördagsgodis börjat synas och nu finns "överallt"

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
« Reply #35 on: Sunday 18. March 2012 - 19:19 »
Hehe ja det kanske vore något att satsa på  :)

Offline blodigenio

• Guardian
  • *
    • View Profile
    • min youtube kanal.
  • Klass: Jedi Knight
  • Advanced: Guardian
  • Guild: Republic Of Sweden
  • Server: den till vänster
« Reply #36 on: Monday 30. April 2012 - 10:30 »
det var ju tråkigt att höra eran guild bytte server, håppas det går bättre på den nya.
-Kan man kalla fäder som är hemma med barn, lagar mat och städar för hushållspapper?

-Om ett par älskar ute i naturen, är de uteliggare då?

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
« Reply #37 on: Monday 30. April 2012 - 12:36 »
Tyvärr är vi nog inte ensamma heller då Bioware behöver se över server problemet väldigt snabbt måste tyvärr säga att i dagens läge ser jag endast 3-5 servrar som håller god befolkningsmängd. Hört att många Guilder dör ut pga server inaktivitet något som är väldigt trist. Lite statistik säger just nu att 80% av servrarna i Europa är Light ungefär 15% Standard och sedan 5% Heavy vilket förklarar ganska mycket av spelets problem just nu. 1.2 fixade mycket av spelets problem men under tiden man löste det problemet uppstod inaktivitets flykten från servrarna.

Jag hoppas bara flera inte ger upp nu och lägger ner Guilder för det är tufft men jag tror verkligen på det här spelet och dess framtid bara de kan lösa server frågan.

Offline Lordakp

• Starfighter
  • *
  • THIS IS KP!!
    • View Profile
  • Klass: Imperial Agent
  • Advanced: Sniper
« Reply #38 on: Friday 15. June 2012 - 15:53 »
Svenska republic spelare från Bloodworthy är välkomna att ansöka till vår republic guild. En guild som lever en guild som står kvar på benen en guild värdig dig som är en seriös och mogen spelare.

Tomb of Freedon Nadd Väntar på dig.

Vänliga hälsningar: Shadows OF Sweden.
« Last Edit: Friday 15. June 2012 - 15:56 by Lordakp »

Offline snowiedemon

• Grand Moff
  • *
    • View Profile
  • Klass: Trooper
  • Advanced: Commando
  • Guild: Republic Of Sweden
  • Server: Bloodworthy
« Reply #39 on: Friday 15. June 2012 - 16:17 »
Tänkte bara påpeka att eran post ligger under sithsidan om ni nu bytt till republic kanske ni har bättre tur i republic delen :)

Offline Lordakp

• Starfighter
  • *
  • THIS IS KP!!
    • View Profile
  • Klass: Imperial Agent
  • Advanced: Sniper
« Reply #40 on: Friday 15. June 2012 - 16:19 »
Vi ligger på republic delen också kanske ska öppna ögonen ;)

Vill inte göra två likadana poster så därför valde jag att skriva i en bara då vi spelar på båda sidorna.

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
« Reply #41 on: Tuesday 17. July 2012 - 19:47 »
Hejsan allihopa....

Tänkte jag skulle öppna upp guilden för lite nya medlemmar då vi i shadows OF sweden återigen startat på Empire sidan efter flytten till Tomb servern. Vi har nu fått igång vår raid del igen något som varit lite off då vi spelade upp våra republik karaktärer. Vi söker nu hängivna PVP spelare som vill utvecklas i PVP "folk som redan tror sig kunna de behöver vi ej". Vi kommer självklart även öppna platser för Rated Warzones men här krävs att man förstår sig på sin klass och hur PVP fungerar i SWTOR men du skall inte vara rädd för att utvecklas. Spelare som är intresserade av att lära sig PVP men inte förstår sig på klass eller PVP:n i SWTOR är också välkomna.

Är man intresserad av Operations så finns det plats dock skall sägas att detta inte är något vi kommer prioritera i våra ansökningar så det finns risker för avslag. RaidLedare sökes dock för att kunna starta upp flera grupper till operations så skriv gärna detta om ni tidigare haft en sådan roll.

Jag ser helst att ni kontaktar mig ingame spelar för tillfället på karaktärerna SLFFER och Kalimar om jag inte finns tillgänglig går det även att ansöka på www.shadowsofsweden.se.

Välkommen med din ansökan och ta del av de kunskaper och vänskap vi har att erbjuda i sOFs.

/Siffer
www.youtube.com/user/Siffer1980

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
« Reply #42 on: Tuesday 24. July 2012 - 22:30 »
Idag öppnar vi även upp guilden för fler medlemmar som vill vara med och skapa ett starkt Operations lag vi letar självklart även efter spelare som vill spela tillsammans med oss i framtiden men ännu inte nåt ända till End game.

Detta letar vi efter:

* Warzone intresserade även de som ännu inte har gear men gärna spelar tillsammans med andra för   att underlätta detta.

* Operations intresserade även här söker vi spelare som vill skaffa sig bättre gear för att kunna vara med på högre nivå i framtiden.

* Spelare som vill ha ett fungerande sammarbete kring Crafting och Crew skills

Detta kan vi erbjuda:

PVP:  Vi har spelare med lång erfarenhet i andra liknande spel så vi kan hjälpa till med frågor kring PVP och hur man kan förbättra sig inom detta område. Alla är nybörjare i början och alla har något att lära av andra för att kunna utvecklas som spelare.

OPERATIONS:  Vi har även här spelare som spelar mycket och har information om hur bossar och vart drops och andra fördelar finns för de som inte själva har koll på detta.

CREW/CRAFTING: Vi jobbar tillsammans för att bygga upp ett starkt sammarbete där vi kan dra nytta av varandras egenskaper inom detta område.

Vill du veta mera så är det bara ta kontakt med mig ingame eller på min e-mail nedan.

Siffer
shadows OF sweden
siffer1980@telia.com
ingame name: SLFFER, Kalimar

Offline Siffer

• Starfighter
  • *
  • Siffer
    • View Profile
« Reply #43 on: Saturday 28. July 2012 - 09:26 »
Lite uppdaterad information hur det går för oss i spelet vi har nu värvat ca: 20 nya medlemmar till guilden de flesta level 50 men några levlar fortfarande upp. Vårt guild antal ligger nu runt 50-60 medlemmar och ökar varje dag.

*Vi har precis kört igenom story mode utan några problem alls och i Onsdags började vi på Hard Mode där vi tog EV ganska lätt så nu ger vi oss på KP istället. Vi har i dagsläget 3 Operations dagar i veckan där anmälningarna till dessa bestämmer om vi går story mode eller Hard Mode beroende på Gear i teamet.

*Fortfarande jobbar vi med att bygga upp vårt gear i RWZ då många byt klass och även roll i teamet men vi ser även här att vi har börjat få ihop en spelar bas för att träna mer i RWZ och även underlätta commendations flödet.

*Guildbanken vi kommer nu i dagarna börja bygga upp en ekonomi och ett flöde i Guildbanken som kan ge alla medlemmar en chans att dra nytta av denna. Dessutom kommer crafting samarbetet starta och där vi kommer arbeta tillsammans för att underlätta craftandet av High end gear, stims och såvidare.

Vi letar som sagt fortfarande efter spelare som vill vara med i en aktiv guild som nu har byggt upp från grunden igen och klarat av påfrestningarna under inaktivitets problemen i spelet.

Så sitt nu inte och spela för dig själv eller där du inte känner att du får vara med och göra nytta i vår guild har alla medlemmar en röst och här finns alltid chansen att få hjälp i ditt spelande.

/Siffer
shadows OF sweden
www.shadowsofsweden.se
siffer1980@telia.com
Ingame: SLFFER,Kalimar

• Print
Pages: 1 2 [3]   Go Up
« previous next »
  • Star Wars Sverige »
  • Guild Hall »
  • The Sith Empire »
  • Shadows OF Sweden

This site is in not endorsed by or affiliated with any of the companies and/or games represented on this website. Trademarks are the property of their respective owners. All Rights Reserved. You may not copy any images, videos or sound clips found on this site or deep link to any image, video or sound clip directly. Game content and materials copyright LICENSOR. All Rights Reserved.